ÇOKOMEL BEY'İN GÜNLÜĞÜ - AVM MANZARALI BALIK.

Merhabalar değerli dostlar,

Efendim diyetimizin 3. haftasını geride bırakmanın ve yaklaşık 4.5 kilo vermenin verdiği büyük gururu ile karşınızdayım.

Dün "Cumartesi günü" akşam saatlerinde AVM'de buluştuğum Petibör Hanım ile önemli bir sorunun üstesinden gelmemiz gerekiyordu. Akşam öğünü! Değerli dostlar AVM dediğin tam bir günah yuvası aradığın aramadığın her marka fast food restoranlar orada. Burgercisi, pizzacısı, kebapçısı, dönercisi içimden dedim ki "Biz bu kuşatmadan sağ salim çıkarsak vallahi büyük iş yapmış olacağız" Hayır eldeki mühimmat kişi başı 15 tane çiğ badem zaten yarısını öğütmüşüz çaresiz bakınıyoruz.

İşte o çaresizlik anından şeytan yine peydah oldu. Dedim ya hep zayıf ve çaresiz anlarda karşınıza çıkıyor, yine başladı kulağıma fısıldamaya "Hocam boş ver bu defa AVM ortamındasın, yapacak bir şey yok hadi geç şu kebapçıya tamam sana duble ye demiyorum, tek porsiyon yapıştır kuzu şişin gözüne ..."
Arkadaş zaten açlık gözümü döndürmüş uydum uyacağım şeytana ki bir baktım kıyıda köşede kalmış bir balıkçı. Bir an gözlerime inanamadım ama evet gerçekten orada bir balıkçı var hem de AVM'de. Önünde de hiç kuyruk yok doğal olarak. Millet olarak pek meraklıyız ya fast food ürünlerinin en dandik olanından ziftlenmeye, sağlıklı balık restoranın önü bomboş. Dedim Petibör bak şurada balıkçı var oradan güzel bir balık menü alalım.

Petibör hanım ilk bakışta balığı pek beğenmedi ama onun da can simidi hemen bir yan restoranda bulundu. Ekmeksiz, pilavsız, patatessiz, bol salata ile yağsız yaprak kebap.

Şimdi değerli dostlar, eğer AVM ortamında öğüne yakalanırsanız ve yanınızda ara öğünden kalma mühimmat yoksa iki alternatifiniz var;

A: Balık, salata ya da ızgara ile öğünü tamamlayacağınız bir yer bulmak,
B: AVM'den yarın yokmuş gibi kaçmak.

Eğer isterseniz, her yerde sağlıklı beslenecek bir şeyler bulabilirsiniz. Tecrübe ile sabit...

Sevgiler
Diğer Yazılarım için: ÇOKOMEL BEY

Not: Petibör hanım'ın iş yoğunluğu nedeniyle yazılarına biraz ara verdi. O da sizleri özledi ilk fırsatta yazacağını ifade etti...

Yorumlar