Çokomel Bey'in Günlüğü - Evden Uzakta Vol:2

Kıymetli dostlar merhabalar,

         Malumunuz memleketim İzmir'deyim. Petibör Hanım'ın yanımda olmamasının verdiği handikap ile diyetimin 4. Gününde zilyon tane nefis sınavından geçerek günü tamamladım.
       
         Simdi İzmir'e gelip sabah kahvaltısında 3'e 2 Boyoz&Yumurta yapmamak olur mu? Gevrek, İzmir tulum peyniri, çay olmadan o kahvaltı olur mu? Kemeraltı'na gittiğinde Köfteci Mehmet abinin yerinde gidip "Mehmet Ağbiii, yap bana duble porsiyon bir buçuk porsiyon da paket olsun" siparişini verip iki çanak cacık eşliğinde o köfteler itina ile gömülmez mi ? Çıtır Waffle'a gidip bir big bang söylenmez mi?

        Hocam 3'e 2 yapmadan da o kahvaltı oldu, tulum peyniri, gevrek olmadan da masa şen oldu. Kemeraltında acıkınca Köfteci Mehmet'in yerine gitmektense 15 çiğ badem ile iki mandalina eşliğinde ara öğun de yapıldı. Çıtır wafflecının önünden geçmemek için yol da değiştirildi. Evet bu irade sergilendi ama sol tarafımda hafif bir uyuşma, ağızda bir yamulma oluyor gibi. Sanırım bana inme iniyor. Hepsini geçtim midye ile olan imtihanım nasıl geçecek bilmiyorum bir oturuşta abartısız orta boy 70-80 adet midye yiyip daha yok mu diyen bir adamım. Artık yaradana sığınıp midyeden uzak durmaya çalışacağız. Ev sahibi midye ile misafir takım Çokomel Bey'in bahis oranları aşağıdaki gibidir.

Ev sahibi: 1.05
Beraberlik: 5.00
Deplasman: 17.80
Alt: 50 midye
Üst: 75 midye.

Sevgiler...

Diğer Yazılarım için: ÇOKOMEL BEY

Yorumlar