Çokomel Bey'in Günlüğü - Emeğimizin Sonucu

Merhaba sevgili arkadaşlar,
         İki hafta boyunca inişli, çıkışlı geçen diyet maceramızın neticesini öğrenmek için diyetisyeniniz ile olan randevumuza heyecanla gittik. Ben kendimden oldukça emindim 14 gün içinde kendimde bir şeylerin değiştiğini kıyafetlerimden hissetmeye başlamıştım. Örneğin kemer deliğinde bir tık geriye gittiğim gün kendi kendime "Aha! lan 17 aydır birbirlerinden ayrı olan kemer iğnesi ile kemer deliği yine bir arada, vay anasını kesin bir iki kilo verdim ki bunlar yine eskisi gibi mutlu mesut bir araya geldiler güzel şeyler oluyor yahu" dedim.

         Efendim hepimiz insanız, etten kemikten yaratılmış fanileriz, yani bizlerin de zayıf noktaları elbette ki mevcut. Yani ufak tefek kaçamaklar yapmadık değil, yapmadım desem yalan olur, Petibör hanımın hakkını yemiş olurum ama ufak tefek kaçamaklar yani! Kötü olan kaçamak yaparken acemi bir zampara gibi yakalanmak ki fena yani. Ne olmuş yani iki diş Kürek helvası öğüttüysem onun pişmanlığı bana yeter zaten bir de Petibör hanımın diyet mobingi insana tövbe ettiriyor.

         Değerli dostlar biz konumuza geri dönelim diyetisyen randevumuz için sevgili diyetisyenimiz Banu SALMAN hanımın (kendisinin izni ile ismini veriyorum)  ofisine tam zamanında vardık. Tabi ki bende bir heyecan ama dışarı vurmamak için elimden geleni yapıyorum sonuçta Petibör hanım bir hafta önceki kontrolde 1.5 kiloyu bir haftada atmanın verdiği haklı gurur ile gelmiş ben ise bir hafta önce seyahatte olduğum için ölçüm yaptıramamış, hatta seyahatte şeytana uyduğum için  (seyahatte ne haltlar karıştırdığımı merak edenler için buyurun şu link'i tıklayın >>> Evden Uzakta İTİRAFLAR Yazısıheyecanın yanında biraz da endişe ile geldim.  Yani tek referansım Kemer deliğinde bir tık geriye atlamam hepsi o.

        Evet ilk önce ölçümlere Petibör hanım çıktı ve yine ciddi bir zafer kazanmanın verdiği o mağrur bakışlar ile beni süzdü yine yaklaşık 1.5 kg vermiş ve  80% civarı yağlardan bu cidden büyük bir başarı yani alkışlamak gerek eee ne demişler "Sezarın Hakkı Sezara"  Efendim er meydanına çıkma sırası bana gelmiştir yavaş adımlarla ölüm odasına girdim tam karşımda ölçüm cihazı bana bakıyordu, sabah yediğim iki çanak otun da etkisi ile resmen karşımdaki cihaz bir anda elleri kolları ile elektronik ekranda beliren yüzü ile  terminatör T500 den hallice bir şeye dönüşüp bana "Ooooo hoş geldiniz efendimisss buyrun sizi şöyle alalım İzmir'de ne haltlar yediğini biliyorum, hepsini ortaya dökeceğim, gramına kadar şimdi ekrana yansıtacağım değerlerini senin için yolun sonu nihihihahahahhahh" diye güldüğünü saniyeler içinde gördüm. 

        Neyse efendim ben cihazın tepesine tünedikten sonra bir kaç saniye içinde sonuçlarım Banu Hanım'ın ekranına düştü ve zafer tamı tamına 4 kilo, hafta hesabına vurursan Petibör hanımdan yarım kilo daha fazla bir kilo kaybı. Bir anda içimden Erşan Kuneri dansı yaparak ölçüm odasından çıkasım geldi. 

          Arkadaşlar 14 gün önce bugün diyete başladık, o zaman ki kilo yağ değerlerim ile bugünkü kilo yağ değerlerimi aşağıda paylaşıyorum:

İlk Değerler: 
Kilo:88
Yağ Oranı:23.7

İkinci Değerler: 
Kilo:84
Yağ Oranı:20.7

Bu işin sırrı: Sabır, istikrar, nefsine hakimiyet, işini çok iyi bilen uzman bir diyetisyen ve SİZE İNANAN BİR EŞ.

Bu macera daha devam eder, bizi takip etmeye devam edin a dostlar...

Diğer Yazılarım için: ÇOKOMEL BEY

Yorumlar