Petibör Hanım'ın Günlüğü - İkinci Haftanın Sonu

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Dün diyetisyenimiz Banu Hanım ile olan randevumuzda aldığımız sonuçlar bizi çok mutlu etti. Yanda gördüğünüz ise günlerden sonra gelen ödülüm: mis kokulu bol tarçınlı salep. Tabii ki Banu Hanım'ın izniyle afiyetle içtim. Kendisi çok tatlı, güler yüzlü ve mesleğinin ehli bir insan. Her randevu sonrası daha fazla motive olmuş, daha enerjik bir şekilde ayrılıyoruz yanından. İyi ki yollarımız kesişmiş. 

Gelelim şu meşhur kürek helvasına. İki diş mi, helvanın bildiğin yarısı gitmiş, gördüğümde ben bile inanamadım. Meğer İzmir'den döndüğünden beri her gece ufak ufak götürmüş :) Bu küçük (!) kaçamağına rağmen Çokomel Bey'i başarılı bir şekilde verdiği 4 kilodan ötürü tebrik ediyorum. Ayrıca her zaman yanımda olduğu için ona çok teşekkür ediyorum. 

Benim sonuçlara gelince:
İlk Değerler: 
Kilo: 76.5
Yağ Oranı: 26.5

Son Değerler: 
Kilo: 73.6
Yağ Oranı: 23.7

Sevgiyle kalın.

Diğer Yazılarım için: PETİBÖR HANIM

Yorumlar